Apr 17, 2012

Day 92 - WILD FOR YOU Swarovski heart necklace by Maki

 || Guest Artist : Maki Y. Design ||

今天我很榮幸邀請到手作藝術家Maki一起來參與[365手工藝X首公益] ,Maki 目前居住美國Virginia,是個全職媽媽,當初為了滿足女兒的願望,不停製作各種不同的髮夾給她的小公主,開啟了創作飾品之路,於Maki Y. Design的前身"Pinky Monkey"品牌就誕生。Maki 善用無界限的素材來融合創作,美麗浪漫的風格感動到許多粉絲! 重點是,這些美麗設計竟然都是在孩子入眠後或是出門上課那短短幾小時完成的!Maki 你真是太厲害啦!! 
今天她為我們帶來的非常適合當母親節禮物的手公益 : 華洛世奇心型水晶項鍊 ♥ I LOVE MOM ! ! Thank you!

❃❃ Please leave Your desire color in the seller message box when checkout❃❃
(請在付款時訊息欄填寫想擁有的顏色喔~)


Once you purchase the daily craft, 50% will be donated to 
您的消費50%將會全數捐給
貓狗不再流浪協會

Don't know what's going on here? Please read About.
如何購買? 請詳閱 HOW TO BUY



和我們談談妳的設計理念吧!

用我的雙手創作,也用我雙手的溫度暖化收到禮物的心。 這邊使用的材料是無界限的,施華
洛世奇水晶、天然寶石、珍珠、甚至是布料,只要有了感覺,再加上我熱愛手作的原動力,
這些都能變成我的手創商品。 不管是使用串珠技巧,又或者是運用wire,很多時候技巧只是讓你表達你的意念。 不管你是想傳達愛意,表達謝意,或是你只想傳遞思念.....心跟手的結合,技巧跟材料的共舞。 Hand made Jewelry with LOVE. Maki Y. Design在美國的手作商品網站也有販售,無國界的理念希望也能把您的愛意/思念寄往全世界。

我的人生充滿著不同方式的創作...
我喜愛煮食&烘培,所以我極度沈溺在香料跟香草的不同的香味中。
我喜愛按快門,最常做的事就是跟孩子們一起冒險在鏡頭裡發現身邊的驚喜。



Welcome to Maki Y. Design.

I am mother of two kids, and LOVE making Jewelry...When my angels sleep, I am a Jewelry designer....At night...

In 
Maki Y. Design you will only find items made with chic fabrics, antique silver, sterling silver, imitation jewelries, etc--most of them are imports from quality boutique shops in Asia. I insist on using material of the finest quality. Several hand-sewn items here also feature crystal and crystal pearls from Swarovski.










Once you purchase the daily craft, 50% will be donated to

您的消費50%將會全數捐給


international non-profit, marine wildlife conservation organization


Don't know what's going on here? Please read About.

如何購買? 請詳閱 HOW TO BUY