Nov 11, 2011

Day 11 - Bear Paw Mittens for kids


This day belongs to  Isabel.
"How lovely the mittens are!! Must have!! I love bears, too!! "


Once you purchase the daily craft, 50% will be donated to 
您的消費一半將會全數捐給
Don't know what's going on here? Please read About.
如何購買? 請詳閱 HOW TO BUY


有一天朋友詢問是否可以做一些小朋友的飾品呢? 左思右想...最近氣溫驟降 +本月捐款對象是自然動物...鏘鏘!! 來個可愛熊掌手套呼應冬季大主題 :)  
我承認自己車工不甚完美...不介意的主人請自由認購 (熊熊和你握握手)。


這雙手套是由一件毛衣製作來的
所以你會發現手套裡頭有個"made in Hong Kong"的標籤。

故事說來話長.....................
我媽有個朋友很愛買衣服,很多衣服都沒機會穿到...然後就一大袋送給我媽請她捐出去。
在捐出去之前我就會先挑挑有沒有可以利用的布料(偷笑)...他搭*(ta da)~是的
呈現在你眼前 :) 變成熊掌手套囉!

You can find the mittens tutorial and templates here. Photo below is from fromanigloo.

我喜歡收到留言、回覆、任何建議指導指教都歡迎喔!


Once you purchase the daily craft, 50% will be donated to

您的消費50%將會全數捐給


international non-profit, marine wildlife conservation organization


Don't know what's going on here? Please read About.

如何購買? 請詳閱 HOW TO BUY